fbpx

Identyfikacja wizualna

Czy wiesz czym jest identyfikacja wizualna?

Identyfikacja wizualna (ang. visual identity) jest to podstawowe narzędzie do kreowania wizerunku marki na rynku. Głównym jej zadaniem jest wyróżnienie danego przedsiębiorstwa na tle konkurencji.

Do elementów wchodzących w skład identyfikacji wizualnej można zaliczyć:

  • logo,
  • kolorystykę,
  • krój pisma,
  • wzory wizytówek, ofert, papeterii,
  • szablony maili,
  • wzory materiałów promocyjnych,
  • wygląd strony internetowej,
  • wygląd budynków i charakterystyczny wystrój wnętrz,
  • wygląd produktów,
  • oznakowanie pojazdów,
  • ubiór pracowników,
  • jak i wiele innych.

Czy znasz cechy dobrej identyfikacji wizualnej?

Zaplanowana i przemyślana

Dobra identyfikacja wizualna powinna odzwierciedlać charakter i wartości Twojej firmy.

Unikalna

Tylko dzięki unikalnej identyfikacji wizualnej jesteś w stanie wyróżnić swoją markę na tle konkurencji.

Spójna

Identyfikacja wizualna pozwala utrzymać spójny i profesjonalny wizerunek firmy.

Prosta i przejrzysta

Maksimum formy i minimum treści. Prosta i przejrzysta identyfikacja wizualna szybciej zapada w pamięć odbiorcy.

Czy wiesz czym jest księga identyfikacji wizualnej?

Księga identyfikacji wizualnej zawiera zasady i zalecenia dotyczące poprawnego wykorzystania elementów identyfikacji wizualnej tworzących wizerunek firmy.

Księga identyfikacji wizualnej - czy warto?

Warto. Księga identyfikacji wizualnej zwiększa postrzeganą wartość marki w oczach klientów. Pomaga firmom z licznymi filiami zachować spójny wizerunek i jednakowe standardy obsługi.

Zobacz też:

Logo i księga znaku

Wyróżnij swoją markę - stwórz z nami identyfikację wizualną.

Chcesz postawić swój nośnik?

Dowiedz się więcej o reklamie dedykowanej