Identyfikacja wizualna (ang. visual identity) jest to podstawowe narzędzie do kreowania wizerunku marki na rynku. Głównym jej zadaniem jest wyróżnienie danego przedsiębiorstwa na tle konkurencji.
Dobra identyfikacja wizualna powinna odzwierciedlać charakter i wartości Twojej firmy.
Tylko dzięki unikalnej identyfikacji wizualnej jesteś w stanie wyróżnić swoją markę na tle konkurencji.
Identyfikacja wizualna pozwala utrzymać spójny i profesjonalny wizerunek firmy.
Maksimum formy i minimum treści. Prosta i przejrzysta identyfikacja wizualna szybciej zapada w pamięć odbiorcy.
Księga identyfikacji wizualnej zawiera zasady i zalecenia dotyczące poprawnego wykorzystania elementów identyfikacji wizualnej tworzących wizerunek firmy.
Warto. Księga identyfikacji wizualnej zwiększa postrzeganą wartość marki w oczach klientów. Pomaga firmom z licznymi filiami zachować spójny wizerunek i jednakowe standardy obsługi.
Copyright 2022 © Agencja Reklamy FUX Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. | Polityka prywatności | Mapa strony